Вчені назвали напій, який допоможе захиститися від смертельної хвороби

Кава захищає мозок від Альцгеймера

Науковці знайшли спосіб убезпечитися від нейродегенеративних розладів

Вчені уже зійшлись на тому, що каву пити корисно, головне – знати міру. Тепер дослідницькі роботи відкривають усе нові й нові властивості кави на наш організм. Цього разу дослідили вплив кави на мозок. Про це повідомляє Sci.News.

Науковці виявили захисну властивість кави проти нейродегенеративних розладів, таких як хвороба Альцгеймера. Дослідження представили вчені з Університету Верони.

Дослідники поставили собі мету – з'ясувати, чи можуть сполуки в еспресо запобігати агрегації тау-білків, пов'язаних із деменцією, в лабораторних умовах. Вони зробили порції еспресо з куплених у магазині зерен, а потім відтворили їхній хімічний склад за допомогою спектроскопії ядерного магнітного резонансу.

Науковці виділили кофеїн і тригонелін, флавоноїд геністеїн і теобромін – сполуку, також виявлену в шоколаді. І зосередилися на вивченні впливу саме цих речовин. Далі дослідники інкубували компоненти, а також екстракт еспресо разом з укороченою формою тау-білка до 40 год.

У міру збільшення концентрації екстракту еспресо, кофеїну або геністеїну фібрили білка ставали коротшими. При цьому екстракт демонстрував найбільш разючі результати.

Раніше вчені уже виявили, що укорочені фібрили нетоксичні для клітин мозку і не можуть провокувати хворобу Альцгеймера.

Дослідники визнають, що потрібні додаткові дослідження, але уже ці попередні результати можуть прокласти шлях до пошуку або розроблення інших біологічно активних сполук проти нейродегенеративних захворювань, включно з хворобою Альцгеймера.

Нагадаємо, особам з високим кров'яним тиском слід уникати споживання кофеїну безпосередньо перед активною фізичною діяльністю. Деякі дослідники висловлюють припущення, що кофеїн може блокувати дію гормону, який сприяє розширенню артерій. Інші вбачають його здатність збуджувати надниркові залози, що призводить до збільшення виділення адреналіну та підвищення артеріального тиску – експерти назвали популярні напої, які підвищують тиск.

Крім того, чашка кави в день регулярно допомагає в рази знизити ризик смерті від онкологічних захворювань. Також офеїн стимулює центральну нервову систему, бореться з втомою і підвищує рівень енергії.До того ж кава знижує ризик розвитку діабету другого типу, підтримує здоров'я мозку та збільшує тривалість життя – вчені назвали унікальні властивості кави.

До слова, улюблений ранковий напій стане дорожче: Гетманцев озвучив причину.