Науковці назвали несподіваний спосіб отримати більше задоволення від сексу

Грелін – «гормон голоду», оскільки він стимулює апетит, збільшує споживання їжі та сприяє накопиченню жиру

Перед тим, як займатися коханням, варто поїсти

Команда вчених з Університету Осло під керівництвом Даніели Пфабіган провела цікаве дослідження щодо взаємозв'язку різних гормонів та інтимного задоволення. Виявилося, що перед сексом потрібно обов'язково поїсти, щоби отримати максимум задоволення. Про це повідомляє Psychophysiology.

Приглушене світло, спокійна музика, келих вина і свічки – усе це відмінно сприяє романтичному настрою. Проте є ще одна важлива річ, яку слід обов'язково зробити перед походом до спальні – це поїсти.

Дослідники з Університету Осло стверджують, що «м'які ласки» менш приємні, коли ви голодні. Вони пояснюють, що цей незвичайний ефект пов'язаний із греліном, який також відомий як «гормон голоду».

«Окрім своєї встановленої ролі гормону, що стимулює апетит, грелін також бере участь у присвоєнні цінності соціальним винагородам, таким як дотик», – зазначають вчені.

Грелін – це гормон, який виробляється і вивільняється в основному клітинами шлунка, а також у невеликих кількостях виділяється тонким кишківником, підшлунковою залозою та мозком. Його називають «гормоном голоду», оскільки він стимулює апетит, збільшує споживання їжі та сприяє накопиченню жиру. У попередніх дослідженнях вчені виявили, що ефект греліну поширюється як на їжу, так й на інші види задоволення.

Для проведення експерименту вчені запросили 60 добровольців на тестування, яке поділили на два дні. Першого дня, який умовно назвали «харчовим», учасники не їли нічого з 9 ранку і прибули до лабораторії о 15. Вони отримали рідку їжу та банан. На другий день експерименту учасники нічого не їли з 9 ранку і після обіду їм їжу також не давали.

Аналізи показали, що у «харчовий» день рівень греліну знизився відразу після їди, а на другий день він залишався високим. В обидва дні учасників перевіряли на дотик (до правої гомілки) та в процесі сканували їхній мозок за допомогою сканера МРТ. Також їх просили оцінити, наскільки приємними були дотики. Учасники зазначили, що дотики були приємнішими у «харчовий» день і менш приємними в день без їжі.

«Це може означати, що дотики заради гарного самопочуття, наприклад, розслаблюючий масаж, мають більш позитивний ефект після їди, ніж натщесерце. Зниження приємності непродовольчих винагород також може ускладнити дотримання дієти для схуднення», – зазначають автори дослідження.

Вони додають, що результати дослідження не є остаточними й потрібно провести додаткові тести. Але вже зараз можна сказати впевнено, що гормон грелін має велике значення у соціальному та інтимному житті людини.

Раніше повідомлялося, що лише одна додаткова година нічного сну збільшує сексуальний потяг наступного дня, а ймовірність заняття коханням з партнером наступної ночі підвищується на 14%. Поганий сон пов'язаний з еректильною дисфункцією у чоловіків, проблемами зі збудженням та оргазмом у жінок – як недосипання впливає на секс: невтішні результати дослідження.

До слова, секс із постійним партнером зменшує стрес і корисний для здоров’я серця, а чоловіки з сильним лібідо живуть довше: секс допомагає знизити ризик смерті – роз'яснення науковців.

Як відомо, секс – це не тільки приємна розвага, але й корисний для здоров'я акт, який може захистити від різних захворювань. Відомо, що статевий акт сприяє знижує ризик виникнення серцево-судинних захворювань та допомагає у боротьбі зі стресом – дослідники назвали цікавий спосіб зняти біль й зміцнити імунітет.

Зауважимо, заняття коханням допоможе підтримувати в тонусі деякі групи м'язів, а також покращує сон – чи дійсно секс корисний для здоров'я: дослідження вчених.

Читайте також: Українська науковиця вивела формулу чоловічого оргазму. Що нового вдалось дізнатись?