Провокаційний бюстгальтер від Кім Кардаш'ян збурив соціальні мережі

Кім Кардаш'ян продовжує дивувати модними новинками
фото із відкритих джерел

Світська левиця Кім Кардаш'ян вирішила зробити свій внесок у боротьбу із раком грудей

Незвичайну спідню білизну випустила для власного бренду Skims американська зірка реаліті-шоу, світська левиця Кім Кардаш'ян. Його особливість – штучні соски, що стали частиною дизайну ліфчика. 

Вихід Ultimate Nipple Bra зірка анонсувала на своїй Instagram-сторінці. Вона виклала відеоролик, у якому зіграла головну роль – сексуальну вчену, що розповідає про новий винахід.

На початку відео Кім нагадує про проблему глобального потепління, через яку температура Землі дедалі зростає, а льодовики тануть. «Я не науковець. Але я вірю, що кожен може зробити свій внесок», – каже вона.

«Саме тому я представляю абсолютно новий бюстгальтер із вбудованими сосками, тож яка б спека не була, ви завжди виглядатимете «прохолодно»,  – додає знаменитість, вказуючи на діаграму.

Провокаційний бюстгальтер від Кім Кардаш'ян збурив соціальні мережі фото 1

Втім, як пише видання Glamour, цей модний підхід здивував користувачів мережі. Думки людей розділилися: хтось засудив дизайнерку за зухвалість, інші ж вважають, що така річ може привернути увагу до проблеми раку грудей.

«Це жарт? Будь ласка, скажіть мені, що це жарт!», – написав користувач мережі. Однак серед коментаторів, які засудили або ж похвалили Кардаш’ян, були й інші – ті, хто пережив рак грудей. «Я вам дуже дякую як людина, що поборола рак грудей!!!! Я насправді плачу зараз», – йшлося в одному з коментарів.

Провокаційний бюстгальтер від Кім Кардаш'ян збурив соціальні мережі фото 2

Як би там не було, можна упевнено сказати – нова кампанія дуже в стилі зірки, а новинка ризикує принести їй ще більше грошей.

Раніше стало відомо, що блогерка Кім Кардашьян представила нову рекламну кампанію свого бренду спідньої білизни та домашнього одягу Skims. У рекламі знялися зірки другого сезону гучного серіалу «Білий лотос» – 29-річна Беатріче Гранно та 28-річна Симона Табаско, які зіграли подруг, що спокушають багатих чоловіків у люксовому готелі на Сицилії. Кампанія була приурочена до Дня святого Валентина, тому у фотосесії багато сердечок, рожевого та іншої атрибутики свята. У кадрі дівчата залишилися вірними образам двох подруг і позували обійнявшись.

Читайте також: Онучка легендарної Ади Роговцевої вийде на велику сцену, з якої прогнали її бабусю

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Долар, вкладений в українські проекти, може повернутися десятками доларів, впевнений Анатолій Амєлін
Україна найцікавіша країна для життя та розвитку. І ось чому
Під час війни продовжили свою роботу лише 70% українських швейних фабрик
Чому в голові в українського міністра Ikea, а не Бродівська швейна фабрика?
До грудня 2023 року компанія Boeing має виробляти по 42 літаки Boeing 737 кожен місяць
Boeing планує рекордно збільшити виробництво свого найпопулярнішого літака
«Укрзалізниця» планує переглянути тарифи на вантажні перевезення та збільшити їх на 20%
Голова Української аграрної конфедерації оцінив наслідки підвищення тарифів на залізничні перевезення
Німці докладають зусиль, аби знайти роботу біженцям з України
Міністр праці Німеччини вирішив знайти роботу тисячам українців
Військовослужбовиці тестували комплекти білизни протягом 2023 року у два етапи
Міноборони поставило на забезпечення в ЗСУ жіночу білизну (фото)
Більшість компаній демократичного світу пішли з РФ
Міжнародні компанії BlaBlaCar, Busfor та Shutterstock сплатили росії понад $5 млн податків у 2022 році
Актор пов'язав своє життя з будівельним бізнесом у середині липня, а через три місяці зав'язав із новою справою
Будівельний бізнес – стоп? Телеведучий Горбунов ухвалив несподіване рішення
Іспанія може запровадити новий графік для працівників
Іспанці можуть перейти на новий графік роботи: як це вплине на заробітки
Дата публікації новини: