Вчені виявили, що Всесвіт може бути удвічі старшим, ніж вважалося

фото: wirestock

Вчені з Університету Оттави в Канаді провели дослідження і дійшли висновку, що наш Всесвіт може бути вдвічі старшим, ніж вважалося раніше. Про це повідомляє ScienceAlert.

Професора фізики факультету природничих наук в Університеті Оттави Раджендри Гупти стверджує, що відставній космологічній теорії слід дати другий шанс для пояснення аномалій у нашому Всесвіті.

Поєднавши теорії, що існують, розширення Всесвіту з додатковим поясненням під назвою «гіпотеза втомленого світла», доктор Гупта виявив, що Великий Вибух міг статися 26,7 мільярда років тому. Це вдвічі старше, ніж стверджує нинішня офіційна теорія.

Додаткові роки можуть пояснити, чому найдальші спостережувані галактики виглядають надзвичайно зрілими, хоча їм має бути лише близько 500 мільйонів років.

Оцінити вік Всесвіту – це все одно, що вгадати день народження дитини за розміром її тіла. Об’єкти на деякій відстані (у будь-якому напрямку) виглядатимуть трохи червонішими, ніж очікувалося на основі світлового малюнка. Найімовірніше пояснення полягає в тому, що простір розширюється і ці світлові хвилі розширюються, як розтягнуті пружини.

Використовуючи дані про розширення світла, можливо обчислити зворотний процес, щоб визначити, коли Всесвіт був компактним і кипів концентрованою енергією. Однак це не єдина спроба пояснити, чому світло виглядає червоним, коли воно далеко.

Як зазначив Гупта у своїй нещодавно опублікованій пропозиції, це не означає, що ці дві концепції є взаємозаперечними. Поєднання може навіть допомогти зрозуміти, чому найдавнішим квазарам і галактикам видається мільярди років.