Відомий бренд вразив світ чоботами-«телепузиками» за $2500

Автор колекції, британський дизайнер Крістіан Коуен каже, що виріс на телепузиках
фото з відкритих джерел

У мережі їх вже прозвали «крижовим» взуттям року

Британський дизайнер Крістіан Коуен представив нову колаборацію з відомими «Телепузиками». До неї увійшли предмети одягу та чоботи у вигляді персонажа Діпсі, про які вже всі говорять, але ще ніхто не носить.

Модна індустрія не встигла видихнути після буму на червоні чоботи-мем MSCHF, як з'явилися нове, ще дивніше взуття, яке в мережі вже отримало звання самого «кринжового» взуття року, вартістю 2 500 доларів.

На рахунку Крістіана Коуена співпраця з Семом Смітом – для його кліпу I'm Not Here To Make Friends він розробив накидку, що складається з трьохсот тисяч вручну вшитого пір'я чорного фазана, а на показах модельєра моделі та гості носять шовк, кришталеву вишивку та пір'я. Тому співпраця з «Телепузиками» виглядає незвичайним поворотом у кар'єрі дизайнера. Епіцентром обговорень послужили яскраво-зелені чоботи на шпильці, виконані з флісу та хромованої лакованої шкіри, з мордочкою та руками персонажа мультсеріалу.

У мережі вже з'являються меми з чоботями-телепузиками. Перший, із легендарним персонажем Енн Хетеуей із фільму «Диявол носить Prada», іронічно опублікували самі працівники бренду.

Читайте також: Ексстриптизерка Блек Чайна видалила аккаунт на OnlyFans, який приносив їй $240 млн. на рік

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: